30 Haziran 2016 Perşembe

Watsons / Gratis Alışverişim

Merhabalar,

Son bir haftada watsons ve gratisten aldığım ürünleri paylaşayım dedim. Gratis inidiriminde bir şey almayıp indirim bitince vakit bulabilenler burada mı :))

Önce gratisten aldıklarımdan bahsedelim :



Soft&Gentle Anti-Perspirant Deodorant : Ben genellikle deodorant kullanırken alüminyum içermemesine dikkat ediyorum. Çünkü alüminyum göğüs kanseri riskini arttırıyor. Bu yüzden daha zararsız ürünleri kullanıyorum. Gratiste Soft&Gentle markasının alüminyumsuz deodorantını görünce alıp denemek istedim. 3 çeşidi vardı sanırım. Ben kokusunu en çok beğendiğim Care olanını aldım. Gerçekten çok güzel kokuyor. Ayrıca alkolde bulunmuyor. Ve kutusu çok tatlı geldi ben de denemek istedim. 150 ml ve fiyatı 10-11 TL idi galiba.

Benri Taban Koruyucu Yastık : Topuklu ayakkabıyı giymeye bayılıyorum ama giyerken de acıdan bayılıyorum. Evet bu iğrenç espriden sonra okumaya hala devam ediyorsanız teşekkür ederim :) Şöyle ki topuklu giydikten birkaç saat sonra ayaklarım ağlıyor resmen. Ama ben stiletto giyince çok zorlanıyorum. Hadi platformlara falan alıştım ama stiletto çok zor gerçekten. Bu yüzden bu yastıklarla giymeyi deneyeceğim. Belki daha az acır. Ürün vaadi de "daha az basınç ve sürtünme". 2 adet bulunuyor pakette. Denedikten sonra işe yarayıp yaramadığını paylaşırım.

Benri Parmak Yüzüğü : Bu ürün yara bandı şeklinde bir yüzük. Açık ayakkabılar bazen vuruyor. Öyle zamanlarda kullanmak için aldım.

Watsonstan aldıklarım : 



Otacı Argan Şampuan : Ben Otacı markasını seviyorum. Hem yerli hem uygun hem de olabildiğince doğal ürünler yapmaya çalışıyorlar. Tabiki de tamamen doğal değildir ama yine de çoğu üründen daha az zararlıdır. Daha önce başka bir şampuanını bitirdim. Şimdi bunu da denemek istedim. Son zamanlarda saçlarım biraz sertleşti. Daha çok elektriklenmeye başladı. Ürün vaadleri arasında yumuşatma, parlaklık vs. var. Zaten denedikten sonra ayrıntılı olarak anlatırım.

Palmolive Duş Jeli : Watsonsta bir alana bir bedava olunca dayanamadım aldım :) aldıklarımdan biri kahveli olanı, içinde küçük partiküller var. Body Butter yazıyor üzerinde. Kokusu muhteşem. Diğeri ise Thermal Spa olanı. Masaj yapıcı tanecikler içeriyor. Bunun da kokusu muhteşem. 

Deniz Tuzlu Spa Kağıt Yüz Maskesi : Watsonstaki bu kağıt yüz maskelerini çok merak ediyordum. Sonunda deneyebileceğim. İçinde bir tane maske var. Temizlemeye ve nemlendirmeye yardımcı bir maske. Denemek için sabırsızlanıyorum.

Şimdilik bu kadar. Denedikçe izlenimlerimi paylaşacağım.

Mutlu günleer.

2 yorum:

  1. vallahi en çok taban koruyucu yastığı merak ettim:)) güle güle kullanın hepsini^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kozmetik Aşığı :) Taban koruyucu yastığı denedim ve acayip memnun kaldım. Şiddetle tavsiye ediyorum. O giyemediğim stilettolarımın üstünde kaç saat hiç rahatsız olmadım. Çok güzel destekliyor. En acıyan yeri rahat ediyor valla :)

      Sil