21 Haziran 2016 Salı

Ritüel de Beauté - Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Merhabalar,

Bu yazıda yukarıda adı yazan, BİM'de satılan ve son zamanlarda baya popüler olan siyah nokta temizleyici burun bandıyla ilgili düşüncelerimden bahsedeceğim.

Son zamanlarda herkesten duyduğum bir ürün kendisi. Ben de bu ilgi alaka nedir, nasıl bir numarası var diye bu ürünü aldım. Malum siyah noktalarımız başımızın belası. Onlardan kurtulmak için neler neleer deniyoruz. Meşhur burun bandımız : 

Fiyatı 4 TL civarıydı. İçinde 6 adet var ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar ki bu büyük bir artı. Ambalajının üzerinde boya, paraben ve koruyucu olmadığına dair bilgi mevcut.Ben büyük bir heves ve heyecanla denedim bu bandı fakat sonu hüsran oldu. Evet kir çıkarıyor ama öyle çok değil. İlk denemede olmayınca bir kaç gün sonra 2. bir şans verdim. Hatta 3. şansı da verdim ama ıı-ııhh olmadı. 

Bir kere doğru dürüst yapışmıyor, boşluk kalıyor burnumda fazlasıyla. Ne kadar bastırsamda geçmiyor. Kokusu da biraz kötü geldi bana. Kuruduktan sonra çıkardığı kir çok memnun etmedi beni. Hemen hemen aynı fiyata bu üründen daha iyi kir çıkaran burun bantları da var. Çok kötü bir ürün değil tabiki. Benim beklentilerimi karşılayamadı. Hem de hiç.

Uzun lafın kısası, bir daha almam ben bu ürünü hatta kalanları anneme abime falan yapıştırırım :)

Mutlu, sağlıklı ve bakımlı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder