15 Temmuz 2016 Cuma

Solait Matiffying Güneş Losyonu / Yüz İçin /GKF30

Merhabalar,

Yoğun bir haftadan sonra tekrar yazabiliyor olmak çok güzel :) Bugün sizlere Watsons'ın güneş kreminden bahsedeceğim. Bayram indiriminde gördüm, bir alana bir bedavaydı. Ben de alıp denemek istedim.

Fiyatı çok uygun bir krem. Artık güneş koruyucularuın fiyatı almış uçmuş durumda. Ben de uygun fiyatlı bir ürünle güneşten korunmak istediğim için deneyeyim dedim. Yanlış hatırlamıyorsam 21.90 'dı. Bu civardaydı fiyatı. Ürün 30 faktörlü ki çok hassas, beyaz bir teniniz yoksa bu faktör yeterli. UVA/UVB' ye karşı koruma sağlıyor. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve bizden kocaman bir alkışı hak ediyor :) Ve 50 ml.

Suya dayanıklı olduğu yazıyor. Test etmek için elime sürdüm ve suyla yıkadım. Gerçekten kremin varlığını hissedebiliyorsunuz.

Kremi sürdüğüm zaman çabuk emiliyor ve asla beyaz bir iz bırakmıyor. Bende az da olsa parlama yapıyor ama zaten en mat benim diyen güneş kreminde bile oluyor bu. Bu yüzden bu durum beni rahatsız etmedi. Güzel nemlendiriyor cildi. Küçücük sürmek yeterli oluyor. Bir kaç ay kullanılabilecek kadar dayanır yani. Bu yönlerini çok sevdim.
Gördüğünüz gibi çok akışkan ve yoğun yapılı bir krem.

Ben bu kremi çok sevmiştim. Yüzümde sivilce yapana kadar. Aslında bu krem yüzünden mi oldu bilmiyorum. Bir süre daha deneyip anlarım diye düşünüyorum. Bir bu yönünü sevmedim bir de içinde parfüm olmasını. Bildiğim kadarıyla parfüm güneş lekesine neden olabiliyor. Olmasaymış daha iyi olurmuş.

Sevdiğim ve sevmediğim, gözüme çarpan özelliklerini yazdım. Eğer siz de bu kremi kullandıysanız yorumlarınızı aşağıya yazın lütfen. Tecrübeler aktarıldığı zaman bir anlam kazanır :)

Güneşli ve mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder