22 Haziran 2016 Çarşamba

Bioderma-Photoderm AKN Mat SPF 30 Güneş Kremi

Merhabalar;

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bendeniz yeniden güneş kremi arayışlarına düştüm tabi ki. Biliyorsunuz ki yaz-kış güneş kremi kullanmamız cildimizin yaşlanmaması için çok önemli. Ancak ben çok fazla sevmiyorum güneş kremini ve bir türlü istediğim gibisini bulamıyorum. Benim gibi sürekli kullanamıyorsanız nisan ayı gibi başlayıp ekim ayına kadar kullanabilirsiniz. Benim bir güneş kreminden beklentim ise :


  1. İyi korumalı.
  2. Hem UVB hem de UVA'ya karşı korumalı.
  3. Sürdükten sonra yüzümde Michael Jackson beyazlığı olmamalı.
  4. Cildim karma olduğu için cilt tipime uygun olmalı ve beni ışıldak gibi parlatmamalı.
  5. Sivilce yapmamalı.
Ne yazık ki böyle bir güneş kremi bulamadım. Eğer siz biliyorsanız yorumlara yazın lütfen :) Genelde güneş kremlerinde istediğim 2 özellik varsa 3 tanesi olmuyor falan. Neyse en sonunda dedim ki bir de bu kremi deneyeyim.


Yaklaşık 2 aydır kullandığım Bioderma'nın Photoderm AKN Mat SPF 30 güneş kremi. Ürün hakkındaki bilgiye kendi sitesinden, buradan ulaşabilirsiniz. Bu güneş kremi karma, yağlı ve akneli ciltler için. Aslında hem karma hem yağlı ciltlere uygun olan ürünler biz karmalara yaramaz ama bunu bilerek aldım. Fiyatı 73 TL idi galiba. Ürün 40 ml, hemen bitiririm zannettim ama 2 aydır kullanıyorum valla daha da bitecek gibi değil. Her sabah evden çıkmadan temiz cildime sürüyorum ve aklıma geldikçe gün içinde tazeliyorum.

Benim ürün hakkındaki düşüncelerimse şöyle : Öncelikle sivilce yapmadı ki ben bundan çok korkuyordum. Çünkü bazen güneş kremleri sivilceye neden olabiliyor. Ancak iyi koruduğunu düşünmüyorum çünkü o kadar düzenli kullanmama rağmen dudak üstü bölgemde kararmalar oldu. Güneşten başka bir sebebi olmadığını da biliyorum. Ayrıca nisan ayında havalar biraz serinken evet sürünce matlaştırıyordu fakat şimdi yaz aylarında sürdüğüm an cildim adeta bir noel ağacı, ışıl ışıl. Halbuki ürün vaatlerinden biri "uzun süreli matlaştırıcı etkiye sahip güneş koruyucu". Bırakın uzun süreyi ilk sürdüğüm an bile mat olmuyor. "Yağlı bir tabaka ve beyaz izler bırakmaz." diyor ama ne yazık ki benim cildimde beyazlık da oluyor sürdükten sonra. 30-35 dk. içinde anca geçiyor.

En yakın indirimlerde yeni bir güneş koruyucu alıcam maalesef. Yani bu krem beni memnun etmedi ama söylemeden etmiyim seveni de çok. Watsons'ta satılan bir krem varmış onu alıp denicem galiba.


Mutlu, güneşli günler efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder