2 Temmuz 2016 Cumartesi

Himalaya Herbals Arındırıcı Maun Özlü Temizleyici Sıkılaştırma Losyonu

Merhabalar;

Bugün sizlere bir süredir kullandığım tonikten bahsedeceğim.

Himalaya Herbals markası çok bilinmemekle birlikte sadece gratislerde satılan bir marka. Ben birkaç ürününü denedim ve hepsini çok sevdim. Bir kere himalaya herbals markası olabildiğince doğal ürünler yapmaya çalışıyor. Fiyatları çok uygun ve vaatlerini gerçekleştiriyor gerçekten. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir marka.

Bu losyonsa sıkılaştırma için...

Öcelikle losyondan bahsedelim biraz.  Bu losyon normal ve yağlı ciltler için. Paraben, sentetik renklendirici içermiyor. "Arındırma özelliğiyle bilinen Maun özü, siyah nokta oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Limon ve Lodh, gözenekleri sıkılaştırır ve cildi canlandırır." şeklinde bir ifade var ambalajda. Yukarıdaki resimde ürün içeriği bulunuyor zaten. 

Son zamanlarda gözeneklerim genişlemişti. Bir çok doğal yolu da var ama onları uygulayabileceğim bir yerde kalmıyordum. Yani öğrenciydim ve yurtta kalıyordum dolayısıyla rahat olmuyordum. Bu yüzden daha pratik bir şey lazımdı. Ben de bu losyonu denemek istedim. Sabah akşam yüzümü yıkadıktan sonra uyguluyorum. Arkasından gündüz güneş kremi, akşam nemlendirici kullanıyorum. Sürdüğünüz anda "evet, ben işe yarıyorum" dercesine yüzünüz hafifçe yanıyor. Böyle yüzünüz üşüyor gibi oluyor. Zaten içeriği doğal olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

 Ambalajda yazdığı gibi fazla yağdan arındırıyor ve temizliyor, sıkılaştırıyor. Ama siyah nokta oluşumunu engellemiyor maalesef. 1 ay düzenli kullanım sonucu gözeneklerimin gözle görülür derecede küçüldüğünü fark ettim. Bende harhangi bir kızarıklık, sivilce vs. yapmadı. Ayrıca gece sürüp yattığımda sabah kalkınca ayrı bir güzel duruyor cilt. Kısaca, ben bu ürüne bayıldım ve tavsiye ediyorum.

Mutlu günleer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder