9 Eylül 2016 Cuma

Loreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici Krem : Gerçekten Cilt Kusursuzlaştıcı Mı ?

Merhabalar ;

Bugün Loreal'in Skin Perfection serisinin günlük nemlendirici kreminden bahsedeceğim.

Karma cilt tipine sahibim ve yüzüm kuru değil ama buna rağmen cildimi nemlendirmeye özen gösteririm. Çünkü yağlı cilt tipine bile sahip olsanız, bu yüzünüzün yeterince nemli olduğu anlamına gelmez. Düzenli olarak cildi nemlendirmek gerekir.

Ben de yüzüme uygun bir nemlendirici ararken bu kremi gördüm ve ambalajına vuruldum. O güzel pembe kapağı, vaadettikleri beni ikna etmeye yetti. Bu kremi yaklaşık 3 ay kullandım. İlk 1 ay çok düzenli bir şekilde sonraları da sadece akşamları kullandım.


Öncelikle kremin vaatlerinden bahsedeceğim : 
Cilt kalitesini arttırır ve mükemmel bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. Gözenekleri sıkılaştırır, ton farklılıklarını dengeler ve ipeksi bir cilt dokusu yaratır. İpeksi krem, cildi 24 saate kadar nemlendirir.

Kemi aldıktan sonra Loreal'in internet sayfasına girdim ve oradaki açıklamara da baktım. Kullanıcılar bütün bu etkileri gördüklerini söylüyorlardı hem de 1 ayda. Bu yüzden ben de 1 ay boyunca titizlikle sabah-akşam kullandım. Ne yazık ki o vaatler bende olmadı.

Kremin tek etkisi cildimi sürünce kadife gibi yumuşacık, pürüzsüz yapması ve iyi nemlendirmesi.

Bunun dışındaki yok efendime söyliyim gözenek küçültmekmiş, ton farklılığıymış falan bir etkisini göremedim. Cildimde herhangi bir değişim de olmadı. Öyle kusursuzlaşma falan yok yani. Birkaç blogda yazısını da okudum. Bütün bu etkileri gören olmuş hem de 1 ayda. Bu konuda yanlış bilgi verildiğini düşünüyorum. Bu yüzden bu yazıyı yazmak istedim. Yani bu vaatleri için alacaksınız almayın bence.

Yine de kremi sevmedim mi sevdim. Çünkü hiç sivilce yapmadı, yağlandırmadı cildimi ve sürünce gerçekten hemen emiliyor. Böyle yüzünüz yumuşacık oluyor. Bu yüzden sevdim. Eğer bunlar bir kremin sizi tatmin etmesi için yeterliyse kullanın derim :)

Bitince yine Loreal'in başka bir serisinin kremini kullanacağım. Çok bir beklentim yok açıkçası ama yine de denemiş olmak istedim.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizler ne düşünüyorsunuz bu krem hakkında ? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Mutlu günleer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder