21 Eylül 2016 Çarşamba

Watsons Saç Düzleştirici

Merhabalar,

Watsons'ta satılan düzleştiriciden bahsetmek istiyorum sizlere.

Fiyatı 30 TL, rengi de pembe. 200'lü derecelere kadar ısınabiliyor(!) Seramik kaplı ve ince plaklara sahip.

Peki memnun kaldım mı? Ne yazık ki hayır. Çünkü düzleştirici yeterince ısınmıyor ve saçımı hiçbir şekilde düzleştirmedi. Tabi benim saçlarım gür ve kıvırcık.

Belki çok hafif dalgalı saçta işe yarayabilir ama benim gibi kıvırcıksanız boşa alacağınız bir ürün kendisi.

Resmini çekmeden geri vermişim, bu yüzden resim koyamadım. Ama görmüşsünüzdür zaten o tatlı pembe düzleştiriciyi.

Konu net olunca yazı da kısa oldu tabi :)))

Umarım faydalı olmuştur. Aranızda kullanan var mı bu düzleştiriciyi ? Kullandıysanız düşüncelerinizi bizimle yorum yazarak paylaşabilirsiniz :)

Mutlu günler dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder